Expertiza noastră

Retail, consultanță și management de proiecte

 

Construim pentru dumneavoastră, vă închiriem spaţii și vă putem ajuta să alegeți locul potrivit pentru propriul dumneavoastră punct de vânzare. Vă sprijinim cu studii de fezabilitate, analize demografice și geografice, astfel încât dvs. să puteți lua mai ușor o decizie sigură pentru afacerea dvs.

Vă punem la dispoziţie experții potriviţi afacerii clienților din perspectivă strategică, organizațională și executivă. Planificarea și organizarea reprezintă doar o mică parte din ajutorul pe care îl putem oferi clienților noștri astfel încât aceștia să ia decizia potrivită.

 

Clienții noștri nu vor trebui să-și facă vreodată griji în legătură cu:

 

• Identificarea locației potrivite

• Soluționarea tuturor chestiunilor juridice

• Negocierea și achiziționarea locației dorite

• Obținerea tuturor autorizațiilor necesare

• Demolarea construcțiilor existente

• Obținerea unei soluții pentru trafic

• Construirea și supravegherea locației

 

Clădiri de birouri

 

Construim pentru dumneavoastră, vă închiriem spaţii și vă putem ajuta să vă alegeți mediul de lucru, care ar trebui să reflecte personalitatea dvs. în afaceri. Trebuie să vă asigurați clienții că luați în considerare fiecare detaliu al nevoilor lor privitoare la spaţiul de lucru. Planificarea, organizarea și obținerea autorizațiilor reprezintă doar o mică parte din ajutorul pe care vi-l putem oferi astfel încât dvs. să luați deciziile potrivite. Ne susținem clienții în crearea spațiului de care au nevoie, gestionând toate aspectele legate de interiorul birourilor.

 

Susţinem clienții cu următoarele:

 

• Identificarea și examinarea unei locații

• Studii geografice și demografice

• Negocierea prețului de achiziție al locației

• Pregătirea documentelor tehnice de execuție

• Supraveghere la fața locului

• Mentenanță

• Administrarea proprietății

• Administrarea facilităţilor

• Concept și planificare

• Soluții pentru economisirea energiei și creșterea eficienței activelor

• Demolarea condițiilor existente

• Instalarea sistemelor de încălzire, ventilație și aer condiționat, sistemelor electrice, de date și de comunicații

 

Departamentul de studii topografice

 

Echipa noastră de specialiști oferă servicii topografice profesionale în mai multe arii de activitate, cum ar fi: colectarea datelor din teren pentru GIS, inginerie civilă, înregistrare în cartea funciară și proiecte arhitecturale.

Pe lângă colectarea datelor din teren, folosind cele mai noi echipamente topografice de înaltă acuratețe, inginerii noștri oferă servicii fiabile complete de prelucrare a datelor, proiectare CAD și GIS.

Acest tip de serviciu este oferit în prezent preponderent pieței din România.

 

Active energetice

 

Pentru domeniul energetic, ne folosim cunoștințele internaționale și expertiza locală pentru a oferi clienților noștri cele mai bune servicii. Expertiza echipei noastre acoperă de la stații şi posturi de transformare, la linii de înaltă tensiune și proiecte GIS, colectând încontinuu date topografice din teren și efectuând înregistrări în cartea funciară pentru mai bine de 5000 de active energetice.

Acest tip de serviciu este oferit în prezent preponderent pieței din România.

 

Energie verde. Dezvoltarea și întreținerea energiei regenerabile

 

Soluţiile noastre interesante de energie alternativă sunt împărtășită de mulți dintre clienții noștri, pentru care am dezvoltat proiecte precum parcurile fotovoltaice. Contribuția echipei noastre este foarte binevenită atât în chestiuni tehnice, cât şi în organizarea și pregătirea dezvoltării în teren.

 

Ce mai putem face pentru dumneavoastră:

 

•             Alegerea și achiziționarea unei locații

•             Studii de fezabilitate

•             Pregătirea locației

•             Elaborarea proiectului tehnic

•             Obținerea tuturor autorizațiilor necesare

•             Conectarea parcului fotovoltaic la rețeaua electrică

•             Asistență pentru construirea parcului fotovoltaic

•             Mentenanță

 

Administrarea activelor și audit imobiliar

 

Ne ocupăm în mod direct de peste 120 de active pentru clarificarea situației proprietății, efectuând evaluări independente, identificând potențialii cumpărători, negociind cu cumpărătorii, organizând licitații publice pentru vânzarea/închirierea activelor şi soluționând chestiuni juridice.

Scena auditului imobiliar poate influența în mod semnificativ oportunitățile de afaceri, de aceea cel mai important lucru este efectuarea unei analize complete și relevante de către o echipă bine instruită, specializată în acest domeniu. Fiecare activ va fi analizat și se vor oferi toate soluțiile posibile. Echipa noastră de planificare cu experiență în domeniu va susține clienții în toate fazele unui proiect de dezvoltare, de la aprobările planurilor la diverse solicitări și provocări.

 

Administrarea facilităţilor

Responsabilitățile proprietarilor și ale chiriașilor sunt în continuă creștere, iar noi putem asigura cei mai adecvați furnizori de servicii pentru fiecare proprietate, respectând în acest fel standardele de sănătate și securitate. Mai mult, suntem atenți ca toate echipamentele și instalațiile să fie întreținute și puse în service în mod corespunzător.

Serviciile noastre acoperă:

•             Mentenanță planificată și reactivă

•             Management de proiecte

•             Securitate

•             Servicii de curățenie și de iarnă

•             Protecție împotriva incendiilor

•             Prevederi privind energia

 

RC-Reinvest > Despre noi > Expertiza noastră
Loading...

Despre noi

  • Expertiza noastră
Loading...

Despre noi

  • Expertiza noastră